7.25.2010

Såja

Då var det semester igen. Inget norrland tyvärr, men det får väl bli senare antar jag :)

Igår körde jag orgasm, det var fint. Jag kan nog säga att jag älskade den bilen, jag älskade allt med den utom kanske avsaknaden av baksäte. Man vill ju gärna åka ett gäng, nåväl, motorn kanske räcker som sällskap. Kanske? Nää den räcker!!! Ljudet, känslan i ratten, väghållningen, accelerationen, de keramiska bromsarna, allt blev som något som... Jag kan inte sätta ord på det. Ska man gå till banken och kolla upp möjligheterna...? Tvåoenhalvmille, vaffe inte...Kvällen igår lyckades också bli galen, ibland undrar jag vad jag håller på med x) Haha. Regnade gjorde det ju också, det var ju trevligt... Inte. Dessutom var varenda taxibil upptagen i hela norrköping, kul! Nå jag överlevde ju uppenbarligen.. Frågan är om Nicholas råtta gjorde det, den såg mäkta förvirrad ut. Skitsamma.

Jag är jätteoinspirerad att skriva. Nu ska jag packa å duscha, sen drar jag ut till båten å rehabiliterar mig från... Vetefan, nåt säkert. Ses i marschallens skugga :D

1 kommentar:

hanna sa...

jag är så festsugen att jag dör:( rädda mig!