8.07.2010

Festen är över

Eller i alla fall semestern... Hade en jättefejn sista semestervecka, om man ser till händelserna och sällskapet, lite mindre till vädret utom vissa dagar..

Kommer knapp ihåg hur det började, lördagen var jag visst ute på Munken lyckades jag sålla fram i mitt arkiv, med lille Janis.. Det var en fin kväll, älskar att Hanna tvingar mig att äta majs på fyllan. Älskar majs på fyllan. Nåväl, söndag drog jag å Amanda ut mot Björnö, mötte upp bror med sällskap och insåg att vädret fick hindra oss denna dag.. Höll oss i hemmahamn, men på måndagen såg utsikterna bättre ut o drog till Glotterö :)

Började självklart ösregna precis när vi gjort lunch men på kvällen sprack det upp och blev be-au-ti-ful! Grillad elite lax o skit på berget i solnedgången och jag skakade/spottade gräddfil på Amanda för att det var så mysigt.

Tisdagen hämtades en annan Hanna och Christian upp med lillbåten (Hade styrpulpetare på bogsering bakom brors) och vädret var fortfarande super. Ätandet/ölandet fortsatte, jag blev påtvingad Stroh av Runo igen och gjorde ett felbedömt steg ut i vattnet med mobil och allt..

Onsdag, drog vi tillbaka till Björnl (gick på grund eheheheheheh) o väntade på att bror å dom som dragit till stan skulle komma tillbaka.. Vädret s0eg verkligen och vi stod i valet o kvalet att skita i att dra vidare men hamnade till slut på Nordanskog, Strandgrillen o till slut Hotellet. Torsdagen sög dock vädret så hårt att vi drog till stan. Ehe. Med bil asså..

Söp konstant till söndagen, sen jobbade jag denna vecka, var NYKTER hela veckan å nu sitter jag här, bakis igen och väntar på att brunchen ska bli klar... Jag är rädd att vi ses i marschallens skugga ikväll.

Inga kommentarer: