7.22.2010

Jag var duktig första veckan på semestern

Sen var jag mest i båten, därför orkade jag inte blogga. Men det var en fin andra semestervecka, så mycket vet jag. Nu har jag jobbat snart en vecka, sen blir det semester igen, inte som jag hade planerat men blir nog fint ändå. :)

På lördag ska jag köra Lamborghini LP560-4. Jag längtar.

Statusen just nu är i övrigt, citat från Facebook;
John Gotte det låter som det regnar inuti min badrumsventilation och min telefon berättade nyss att det inte finns några SIM-kontakter. jag frågade inte ens. det är tur att det är helg snart.
För 3 minuter sedan - Kommentera - Gilla

Fråga inte ens varför jag heter Gotte på fb. Behöver ni veta, vet ni redan. Och ja, det är tur det är helg snart. Typ imorgon, kl 16. Semester dessutom :D

Ses i marschallens skugga!

1 kommentar:

hanna sa...

ha så kul på semestern, får se om ja jobbar mkt nästa vecka annars kanske vi kan hitta på lite dumheter! eller ska du vara i båten hela tin? :) puss