7.13.2010

Tiden går fort när man har roligt

Och det har ju jag nästan hela tiden.. Så nu är det bara, ja, om man räknar med idag, 4 officiella semesterdagar kvar för den här gången och dom tänker jag nog spendera i båten så att man kan få några dagar under 30-strecket på termometern...

Så idag tänker jag engagera mig i att handla på mig diverse godsaker i både flytande och fast form, umgås med lite folk och så åker jag ikväll och tänker bara chilla. Asfejnt. Även om jag nu fått sova i ett fläktkylt klimat på sistone så... Inget går upp mot lite havsbris genom förpiksluckan ;) Sen är allt som krävs lite trevligt sällskap och det verkar jag ju löst, det med. För vädret finns ju som sagt ingen anledning att klaga på..!

Undrar vad man ska göra nu? Jag är för trött för att engagera mig, men det är för varmt att powernapa. Får bli några liter kallvatten och en god bok i soffan tills det är dags för lunch, I'd say.

Och jag är rädd för att det blir att ses i marschallens skugga veckan ut... x)

Inga kommentarer: