1.31.2011

Januari i korthet

Jaha. Jag hade tydligen lovat ett inlägg i månaden.. Typ. Eller massa fler, nåväl. Vad har hänt i januari?

Antagligen verkar det som jag har ett jävligt tråkigt liv för det kan sammanfattas med; jobb, båtjobb, öl och allmänt polarhäng.. Eller nä, inte helt fel va? Dock verkar ölen ta bort mitt närtidsminne så jag kan inte direkt placera några specifika händelser från senast. Fast det är ju typ hela december inräknat då med.

Fyllde ju år, typ, 21.. Özöm. Var ju full, det var jag nog varje helg fram till jul, och då var jag också full, efter att sedvanlig släktträff. Nyår, full (vaknade och trodde jag hade ett fylleragg med mig, men nä, det var mitt extratäcke..........) och så har jag nog varit full varje helg fram tills denna, första lönehelgen i år! Det var ju en mindre upphetsande upplevelse då mina räkningar uppgick till i runda slängar tio tusen spänn men det klingar ganska gött i plånboken ändå.. Najs!

Ja, alltså, jag var ju full den här helgen också, ni trodde väl inte annat? Nä, för alla som läser är antagligen medverkande vid fylleslagen.. Var en jävligt wierd helg med.. ja. Detaljer är onödiga ;)

Idag var det måndag, jag jobbade, jag kom hem, jag hamnade i soff- och kalsongläge med snuseN, datorN och tvN. Livet. Har jag tur går veckn fort, ölen börjar intas och till valborg ligger båten i sjön.

Vem vet, nästa inlägg kanske kommer redan inom en vecka..

Inga kommentarer: