9.27.2010

Jag gör det igen

Bort mig alltså. ;) Helgen var kopiöst ohemul, igen. Var började vi? Jo, hemma hos mig på Fridtunagatan, förvisso ensam men.. Det var öl och mat i lagom mängder. Drog till världens å mötte upp Pata å Frippe. Det var ju trefligt, men ju mer öl John drack ju mer okontrollerbar blev han. Nya vänner möttes upp, taxi beställdes och Hugo besöktes... Blev det mindre alkohol där? Nja.. Så, vad gör John? Halv två beställs en taxi, utan någons vetenskap, varpå jag drar ut i ingenstans (900 kr, ka-ching) på efterfest, eller snarare rent fylleslag.

Tydligen svarar jag inte på tilltal - jag blir anmäld försvunnen hos snutas och två av mina kära vänner uppehåller sig i mitt trapphus. Till halv sju på lördags morgon x) Nåväl. My bad, sorry! Hur var då morgonen? Nja. Finns väl bättre, har varit nyktrare. Så det var ju som lika bra att bara fortsätta ölandet, fick skjuts hem vid fyra och infann mig på planerad middag kl 5. Är man full klockan 5 går tiden långsamt. Och man blir väldigt full. However - vad vi inte gjorde i lördags finns nog inte för det känns som vi var överallt hela tiden. Det var en fejn kulturnatt iaf som slutade halv fem i min soffa.

Igår var det ångestens dag, kan jag lova.. Jävligt ont i axeln, ovanligt utslitet VISA-kort och ingen matlust som helst när man lovat iväg sig på sushimiddag. Och idag..? Don't even talk about it.. Ska försöka hålla mig nykter tills på fredag, men jag har mina tvivel. Nu väntar jag på matleverans, sen blir det fan tidigt ikväll. Gnatt!

Inga kommentarer: