7.11.2010

Jag vet faktiskt inte hur vi lyckas men...

FAN vad kul jag har tillsammans med mina vänner! I fredags dök Bjöön upp som sagt, vi väntade en timme till lunch då vi käkade lite och bälgade i oss två flaskor vin lite pronto, gick bort till Chamberts plats och Munken in the Park! Hängde där till 8 typ, efter att ha set OSKAR LINNROS, jag dog lite, det var fint. Vi var typ massa folk, minns inte vilka riktigt. Men som sagt, fejnt var det. Gick och våldgästade Amandas innergård och spela munspel, drack öl och blev fulla och ville bada.

Sagt och gjort - plankade in på centralbadet och var väldigt förvånade över att vi kunde bada i nästan en timme utan påhälsning av Securitas... Trodde vi. Precis när vi var som nöjdast och skulle klä på oss kom dom ju. Hmpf. Hoppade ut och faceplantade vakt/Securitasbil så att vakten blev rädd, men sen fick vi gå. Satt och hängde breve Vasa efter (utan underkläder, det är och kommer alltid vara lika märkligt) ooooch sen hem.

Lördagen började med finfrukost och Systembesök, ölande och fanimej så mycket svettande. Det var V A R M T. Och eftersom jag har sk. svettma så var jag blöt mest hela tiden. Inte kul. Kollade Veronica Maggio, Moneybrother och Timo - jag och Bjöön drog och hängde i Strömparken och gick sen vidare till Black Lion där jag tyckte att whisky, det var det godaste som fanns. Gick hem med ett inte-one night stand och sov vid en fläkt!!! Underbart. Tack för den natten, kan man ju lugnt säga.
Nu ska jag dammsuga upp allt gräs i min lägenhet, och sen antagligen bada och dricka öl (i badkaret). Asfejnt. Slänger upp några bilder med!




Inga kommentarer: