7.07.2010

Ännu dummare

Jappjapp, städade bilen idag. Och gjorde iordning dragkroken. Nörd? Pedant? Förlåt då. Justja, putsade rutorna med... Bah.

Idag är det, fortfarande, jävligt nice väder och jag har köpt på mig ett par liter rosévin vilket ska intagas på random gräsmatta med Erika om cirka två timmar. Har dock inte bestämt mig huruvida jag ska gå, cykla, åka buss eller ta en taxi till andra sidan stan. Jag kommer nog stå kluven i frågan ytterligare ett tag är jag rädd. Just det där med att cykla alltså, man fattar ju aldrig var man får och inte får cykla, värdelöst. Får nog gå.. Taxi känns lite lol mitt i sommaren.

Sen då? Imorgon är det torsdag, då ska jag väl leka pedant hemma istället. Systemet bör besökas, även om kvällen blir lugn. Fredag dyker nog Bjöön upp och umgås med mig på Munken in the Park, ingen skit! Men planerna att ragga upp nåt one night gick ju i kraset nu, tråkigt för Bjöön att det är han som blir ligget. Fast det behöver han ju inte veta.

Nåväl. Dusch, och sen marschallskugga? Ok!

Inga kommentarer: