10.26.2008

Det finns saker som gäckar mig varje dag

Och jag börjar bli jävligt trött på det. Jag fattar inte vad mitt störda sinne försöker med egentligen, det bara gnager och gnager. Och som alla vet, även saker av ädelt titan måste brista någon gång, iallafall om det är något som ständigt gnager på det.

Fast jag tror att jag ska ta mig i kragen och sätta en såndär veterinärstrut på sinnet, såndär som hundar fått efter operation. Då blir det slut på gnagandet. Och det måste det ju onekligen bli om jag ska orka med nästkommande tid, för jag tror inte ens att det är titan vi har att göra med, tyvärr. Men allt håller ihop, alla material, bara ingen är där och pillar på det. Typ mitt sinne. Som sagt, jag ska ju orka med. Framtid. All tid.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Svar- Yes, för alla gör bort dig när dom är fulla :D

Ang fredag, ska vi ta någon sväng tillsammans innan utgång?

John sa...

haha ja de skulle vi väl kunna göra, ska aaron med?

Putte o Piraten sa...

fylleblogg?

John sa...

fylleblogg

Putte o Piraten sa...

jobbigt att kommentera när inte kommentarsfältet öppnas i nytt fönster

Anonym sa...

Emelie jobbar tyvärr natt, men vi hörs...har lite att berätta, haha som vanligt. Eh

John sa...

men fan vad du klagar. visa hur man får upp det i ett annat fönster då..
och michelle, ring på lunchen eller nåt :P

Anonym sa...

kan ni inte snacka i telefon eller på msn istället för här haha
vad är det som gnaaaaager så mycket?